De la înființarea sa în urmă cu peste 23 de ani, Connect44 Group a oferit beneficii dovedite industriei telecomunicațiilor, printr-o gamă largă de servicii. Printre acestea, suntem foarte mândri să evidențiem capacitatea noastră de succes a Centrelor de operațiuni pentru rețele globale (GNOC).
Connect44 Group oferă servicii 7*24*365 de monitorizare a rețelei și de gestionare a defecțiunilor în rețelele mobile, fixe, IT și eMobility Charging pentru operatori paneuropeni, toate livrate de la centrele noastre de operațiuni din Marea Britanie, Germania și România.
La baza serviciilor noastre gestionate de succes, asigurăm facilități de ultimă generație în care se află Centrele de Operațiuni. Fiecare NOC este echipat cu cea mai recentă infrastructură IT, zone securizate dedicate proiectelor, pereți video moderni și conectivitate IP rezistentă și sigură în rețelele clienților noștri.
Toate locațiile noastre sunt complet certificate cu certificatul de securitate cibernetică ISO 27001, certificatul de management al calității ISO 9001 și certificarea de continuitate a afacerii ISO 22301. Clienții pot fi siguri că există un risc minim pentru continuitatea serviciilor lor. Livrăm cu calitate și avem întotdeauna un plan de rezervă.
Atât Centrul nostru de operațiuni de rețea, cât și Centrul de operațiuni de securitate sunt construite pe procese și proceduri ITIL standard din industrie, asigurând că serviciile noastre sunt furnizate în mod constant și la cele mai înalte standarde. Oferim echipe de operațiuni Front Office și Back Office cu experiență și integrate, toate lucrând într-un set de procese de management al serviciilor bazate pe ITIL pentru a asigura calitatea livrării operațiunilor noastre. Apoi, valorificând acest cadru consistent în toate echipele noastre, asigurăm flexibilitate maximă și economii de scară complete.
Orice soluție NOC nu va fi pe deplin eficientă fără un set bine structurat de proceduri de operare. Prin urmare, am investit foarte mult în dezvoltarea instrucțiunilor de lucru solide și interconectate în ceea ce privește managementul evenimentelor și triajul inițial, managementul incidentelor, managementul problemelor, managementul schimbărilor, îmbunătățirea continuă a serviciilor și multe altele. În plus, trebuie să avem o imagine de ansamblu bună asupra performanței noastre și pentru a ne asigura acest lucru, avem un departament dedicat de management al performanței care oferă analize de servicii, măsoară performanța KPI și asigură conformitatea SLA.
Pentru a continua să furnizeze cele mai bune servicii din clasă necesare clienților noștri, experții noștri interni în domeniu conduc continuu programe de îmbunătățire a competențelor în cadrul echipelor noastre de operațiuni și, la rândul său, Academia noastră de instruire oferă formare mai formală pentru noii absolvenți care intră în afacerea noastră.
Competențele și expertiza echipei noastre
Avem o echipă tehnică foarte experimentată la Connect44, cu specialiști care au lucrat în întreaga industrie pentru Operatori, Furnizori de tehnologie și ISP.
Automatizarea conducerii este, de asemenea, un domeniu foarte important pentru Grupul Connect44. Pentru aceasta, avem experiență dovedită reflectată în proiectele pe care le susținem și în care am condus constant inițiative.
Connect44 Group investește în viitor, iar toate domeniile noastre de competență sunt rezultatul unui program de formare și al unei Academie de succes. Suntem foarte mândri de faptul că mulți dintre inginerii noștri NOC sunt „acasă” și au primit recunoaștere externă și atât certificări tehnice, cât și de management. Ne-am crescut cunoștințele mobile și fixe prin cursuri extinse pentru furnizori (Nokia, Huawei, Ericsson), am investit în dezvoltarea noastră IP prin cursuri Cisco/Juniper, țintăm viitorul prin ateliere O-RAN și E-mobility și, nu în ultimul rând, managerii noștri de proiect sunt aici pentru a ajuta și structura orice nou proiect cu experiență dovedită într-o multitudine de metodologii PM. (Agile, Prince și ITIL).
Toate aceste competențe combinate cu concentrarea reală asupra serviciilor gestionate, au condus Connect44 Group să fie o companie independentă de furnizor, capabilă să ofere și să gestioneze centre de operațiuni de rețea și operațiuni de securitate într-o manieră profesională pentru numeroși operatori, gestionând toate tehnologiile cunoscute de furnizor.
De-a lungul multor ani, Connect44 Group a dezvoltat o cultură puternică a serviciilor gestionate, cu NOC/SOC în centrul tuturor activităților sale europene. Abordarea noastră de a ne concentra pe centrele de operațiuni near-shore asigură cultura și performanța europeană cu beneficiile unui bazin de forță de muncă off-shore rentabil, cu studii superioare și cu experiență. Acest lucru permite un time to market redus, determinat de flexibilitate și viteză; putem crește și reduce livrarea unui proiect în săptămâni mai degrabă decât în luni.
Călătoria noastră nu se termină aici. Vom continua să investim și să ne dezvoltăm cu scopul ca Centrele noastre de excelență operaționale să rămână la vârful celor mai bune practici din industrie.
Te vom ține la curent!