Management de rețea
Managementul Rețelei
Connect44 oferă servicii multilingve de monitorizare și asistență 24/7/365 în rețelele mobile, fixe și IT. Scopul nostru este și va fi întotdeauna să prioritizăm clienții noștri și abonații lor, asigurând reactivitate imediată și suport tehnic expert pentru a rezolva defecțiunile rețelei și problemele de performanță cât mai rapid posibil...
NOC pentru fibră optică
Connect44 este puternic implicat în furnizarea de mii de conexiuni de fibră prin intermediul proiectelor din Germania; NOC-ul nostru de fibră situat în Hamburg monitorizează și sprijină rețeaua de fibră pe măsură ce este construită și activată, sprijinind clienții și proiectele de livrare.
NOC-ul pentru fibră optică are o capacitate tehnică extinsă și este în curs de extindere pentru a monitoriza și susține rețelele de fibră din Europa și Marea Britanie.
NOC pentru RAN & Transport
Connect44 monitorizează în prezent în mod activ toate tehnologiile RAN de la 2G la 4G ORAN și 5G-SA ORAN din centrele noastre operaționale din România, Spania și Marea Britanie, atât pentru Operatorii de Rețea Mobile, cât și pentru Rețelele de Probă. Asigurăm monitorizarea, diagnosticarea condițiilor de defecțiune și furnizarea de asistență de primă linie pentru rețeaua CORE și inginerii de teren.
Core NOC
NOC-ul Core operează în România și Marea Britanie și are o capacitate extinsă, găzduind peste două sute de ingineri, gestionând un MNO din Marea Britanie, pentru operațiunile Core Network, managementul performanței și activitățile de schimbare.
Alte zone ale NOC-urilor sunt separate în funcție de proiect sau operator pentru a asigura confidențialitatea și securitatea datelor; NOC-ul din România colaborează la distanță cu NOC-ul din Spania pentru a gestiona operațiunile RAN în Spania și Portugalia, plus rețele ORAN în Spania și Germania.
Service Desk
Funcțiile noastre de Service Desk încorporate în serviciile noastre NOC sunt puncte cheie de comunicare pentru diverse întrebări și pentru gestionarea defecțiunilor.
Utilizând sisteme și procese de ticketing dezvoltate intern, dezvoltate și optimizate prin mulți ani de funcționare cu succes a echipelor de Service Desk sau utilizând și integrând instrumentele și sistemele clienților noștri, birourile noastre deservesc o serie de domenii din sectoarele telecomunicațiilor și IT, în mod eficient și eficace. Asigurăm procesarea, monitorizarea și gestionarea evenimentelor de defecțiuni și incidente până la închidere.